Welkom bij Korfbalvereniging Apollo

Opgericht 31 juli 1969

Korfbal is een sport waarmee je niet vroeg genoeg kunt beginnen. Door het samenspel tussen jongens en meisjes is dit een prima sociale ontwikkeling voor uw kind. Bij Apollo kunnen kinderen vanaf 3 jaar al meedoen bij de Kangoeroe Klup. Korfbal wordt gespeeld op het veld en in de zaal.

Kom eens een wedstrijd bekijken op sportpark De Vork of in de sporthal aan de Deimoslaan. De tijden kunt u vinden in het wedstrijdprogramma op onze website.

Update: Indeling senioren en voorbereiding nieuw veldseizoen (najaar 2021-2022)

Seizoen 2020/2021 komt binnenkort ten einde en door Covid-19 is het seizoen een bijzondere, in vergelijking met de andere jaren. Door Covid-19 moest de hele sportwereld in Nederland bijzondere aanpassingen en wijzigen doen, gedurende het gehele seizoen. Van reguliere trainingen zonder beperkingen tot het volledig annuleren van de gehele competitie. Wij hebben het allemaal meegemaakt het afgelopen seizoen. Hierbij willen wij alle vrijwilligers bedanken die hieraan hebben bijgedragen.

WhatsApp speurtocht op 12 juni

Zaterdag 12-06-2021 is er ook weer een zaterdagactiviteit als afsluiter van dit bijzondere seizoen! We gaan die dag met de kinderen een WhatsApp speurtocht doen dwars door Heerhugowaard.

Vrienden- en vriendinnentraining

Het KNKV heeft juni uitgeroepen tot vrienden- en vriendinnen maand! Op dinsdag 8 juni en donderdag 10 juni organiseren we vrienden/vriendinnen korfbal. Dit is vooral bedoeld voor de E en D. De trainingen zijn bedoeld om nieuwe leden aan te trekken en worden gegeven door selectie leden met ondersteuning van de vaste trainers.

Resultaat: Enquête jeugdcompetitie

Het KNKV heeft aan de clubs gevraagd of zij deel willen nemen aan een jeugdcompetitie op zaterdag 12, 19 en 26 juni 2021.

Jeugd Apollo gaat weer 2x per week trainen!

De jeugd van Apollo gaat vanaf 10 mei weer 2x per week trainen volgens onderstaand schema en onderstaande tijden! Let op: Op donderdag 13 mei (Hemelvaartsdag) is er geen trainen.

Update: Aanvullende zaterdagactiviteiten voor de jeugd

Update: De tijden voor de Masterclass van Arno van der Vliet zijn toegevoegd. Vanwege het succes van de afgelopen zaterdagactiviteiten heeft de Technische Commissie besloten om aanvullende zaterdagactiviteiten te organiseren voor de jeugd.

Dit bericht is alleen zichtbaar voor beheerders.
Probleem met het weergeven van Facebook berichten. Back-up cache in gebruik.
Klik om de fout te tonen
Fout: The user must be an administrator, editor, or moderator of the page in order to impersonate it. If the page business requires Two Factor Authentication, the user also needs to enable Two Factor Authentication. Type: OAuthException