NIEUWS

Vacature: Voorzitter Korfbalvereniging Apollo

Piet Doedens heeft aangegeven met het voorzitterschap te stoppen. De vacature staat per direct open. Heb je interesse of wil je meer informatie over deze functie? Neem dan contact op met Gerard Uijen via 072 – 57 45 479 / penningmeester@kvapollo.nl of met Inge Nieuwendijk via 06 – 52 67 94 38 / secretaris@kvapollo.nl

Vanaf zaterdag 25 september alleen afhalen in de kantine

Het goede nieuws: vanaf zaterdag hoeven we van overheidswege geen 1,5 meter afstand meer van elkaar te houden. Om de kantine te mogen gebruiken zou dit betekenen dat we QR-codes moeten scannen. Er is echter besloten om dit tijdens de veldcompetitie niet te gaan doen. Dit besluit heeft tot gevolg dat we niet in de kantine mogen zitten en je dus je drankje/hapje binnen moet ophalen en vervolgens buiten nuttigen. De toiletten / kleedkamers mogen gewoon gebruikt worden, maar het is niet de bedoeling dat men in de kantine of halletje blijft hangen. De buiten stoelen mogen gewoon gebruikt worden om buiten je drankje/hapje te nuttigen.

Spek de clubkas met Club is Koning sparen van Vomar!

Jij kunt de kas van jouw club eenvoudig en geheel kosteloos spekken! Dat doe je door je Vomar Klant-is-Koning kaart aan jouw club te koppelen en simpelweg bij het boodschappen doen je kaart te scannen bij de kassa. En het kost jou niets, want Vomar maakt elk kwartaal 0,5% van het totaalbedrag aan boodschappen van alle gekoppelde Klant-is-Koning kaarten over aan de club.

We zijn weer begonnen!

En dat moet gevierd worden met een drankje!

Start van de competitie staat voor de deur.

Na bijna een jaar van geen korfbal in competitieverband start aankomend weekend de competitie. De selectie en de A1 spelen hun eerste wedstrijd buiten de Vork de rest van de teams spelen op ons eigen thuiscomplex.

Jeugd – Definitief teamindeling najaar veldseizoen 2021-2022

Hierbij de definitieve teamindeling voor de jeugd. Indien er vragen zijn, kan je contact opnemen via tzcommunicatie@outlook.com of de aangewezen contactpersoon vanuit de TZ. E-teams: Marcel Bockweg D-teams: Marcel Bockweg C-teams: Fred Vermue B-teams: Mark Lueks A-teams: Mark Lueks