Apollo is trots op onze bondsscheidrechter Lars van der Laan.

door: Het bestuur

Afgelopen twee weken heeft Apollo scheidsrechter Lars op twee Nederlandse kampioenschappen mogen fluiten. Op zaterdag 1 april was dit bij de kwartfinale C-jeugd, ONDO (G) C1 – TOP/IAA fresh C1.

Afgelopen weekend op zaterdag 8 april floot Lars de wedstrijd om de 5 en 6e plek bij de Nederlandse kampioenschappen van de B-Jeugd.

Apollo is trots dat Lars zo snel al hoger op mag fluiten en betrokken is bij de Nederlandse Kampioenschappen van de jeugd.

Naast Lars fluiten er natuurlijk ook nog een heleboel andere scheidsrechters voor Apollo zowel bij andere clubs als natuurlijk onze eigen wedstrijden. Vanuit hier willen we ook deze scheidsrechters bedanken voor hun inzet!

Wil jij ook ontdekken of fluiten iets voor jou is? We hebben altijd nog scheidsrechters nodig. Reageer of zoek contact met Lars & Jeroen.