Einde seizoen 2023/2024 en start seizoen 2024/2025

door: Technische Commissie

Seizoen 2023/2024 is ten einde en zodoende heeft de Technische Commissie wederom de taak gekregen om concept teamindelingen op te stellen voor het nieuwe seizoen.

Wij hebben ons best gedaan om, zo goed en gebalanceerd mogelijk, de selecties en teams in te delen. Bepaalde luxe, als grotere bezetting, per team of categorie, waren helaas niet mogelijk. Tijdens het indelen hebben wij zoveel mogelijk rekening gehouden met de individuele wensen, het sociale aspect en individuele kwaliteiten van de jeugdspelers in combinatie met de sportiviteit die wij als club uitdragen.

Naast de indeling van de teams hebben wij ook de taak en uitdaging dat alle spelers een goede training krijgen en de juiste/benodigde begeleiding. Voor het nieuwe seizoen wordt en niet geselecteerd en zodoende is de bezetting van alle teams al definitief.- Dit heeft geresulteerd in: vier senioren teams, één A-team, één B-team, één C-team, één D-team en één E-team. De E bestaat momenteel uit 9 spelers. Indien dit aangevuld worden naar minimaal 10 spelers, dan wordt er een extra E-team gecreëerd en ingeschreven in de competitie.

Voor de meeste teams zijn de trainers en coaches posities ingevuld, maar er zijn nog openstaande vacatures. Dat is een trainer/coach voor onze B1 en C1. Indien je interesse hebt, kan je ons bereiken via de onderstaande e-mail of je kan 1 van de onderstaande contactpersonen benaderen.

Contactpersonen vanuit de Technische Commissie.

E-teams:         Marcel Bockweg
D-teams:         Marcel Bockweg
C-teams:         Martijn Dreumer
B-teams:         Martijn Dreumer
A-teams:         Fred Vermue
Sen 3 & 4:       Koen Montijn
Sen 1 & 2        Kai-Fung Siu

Vanaf dinsdag 11 juni 2024 trainen de jeugdspelers in de nieuwe samenstellingen. De laatste training van dit seizoen is op donderdag 27 juni 2024 aan de hand van de onderstaande trainingstijden.

De eerste training van de selectie start op dinsdag 20 augustus 2024 en van de jeugdteams op 27 augustus 2024 aan de hand van de onderstaande trainingstijden. Op zaterdag 31 augustus 2024 spelen de jeugdteams een oefentoernooi bij korfbalvereniging Purmer in Purmerend en de selectie gaat meerdere oefenwedstrijden spelen. Het programma wordt op een later moment bekend gemaakt.

Mocht u vragen hebben, kunt u contact opnemen met ons.

Met sportieve groet,

Technische Commissie