Help Apollo met de Vomar Verdubbelaar!

door: Redactie

Vomar Club is Koning viert haar eerste verjaardag en wie jarig is trakteert. Het afgelopen jaar hebben al duizenden klanten kosteloos gespaard om de clubkas van hun club te spekken en daar doen wij nóg een schepje bovenop met de VERDUBBELAAR! Stem met je ontvangen clubmunten op Apollo en help om het gespaarde Club is Koning-jaarbedrag te verdubbelen!

Je ontvangt van zondag 28 augustus tot en met zaterdag 1 oktober 2022 een gratis clubmunt bij elke € 15,- aan boodschappen en regelmatig éxtra clubmunten bij geselecteerde acties.

Ga uiterlijk zondag 9 oktober naar vomar.nl/clubmunt. Vul de unieke code van jouw clubmunt(en) in en stem zo op Apollo. Met elke stem breng je ons dichter naar de eerste prijs: het verdubbelen van het gespaarde Club is Koning jaarbedrag.

Tip: met een smartphone kun je op vomar.nl/clubmunt gemakkelijk clubmunten verzilveren door de QR-code te scannen!

Bij deelname maak je zelf ook kans op één van de 100 Vomar Cadeaukaarten t.w.v. € 50,-. Hoe meer clubmunten je verzilvert, hoe meer kans je maakt!

Elke club is ingedeeld in één van de 44 regio’s. In elke van deze regio’s krijgen de drie winnende clubs een extraatje gestort op basis van het gespaarde Club is Koning-bedrag van het afgelopen jaar. Totaal geven we dus 132 prijzen weg!

Kijk op https://www.vomar.nl/verdubbelaar voor alle details. Dank voor jullie steun!