Nieuwe wedstrijdshirts E en D teams!

door: Redactie

Onze jongste leden waren hard toe aan nieuwe wedstrijdshirts. Vol trots presenteren we de nieuwe wedstrijdshirts en sponsors voor de E en D teams!

Zoals jullie op dit nieuwe wedstrijdshirt kunnen zien zijn we druk bezig geweest om sponsors te vinden. Uiteindelijk heeft dit geresulteerd in twee prachtige sponsorcontracten.

Op de achterkant van het shirt prijkt komen jaren de sponsor PDZ Uitzendbureau. PDZ heeft vestigingen in Amsterdam, Alkmaar, Beverwijk, Zaandam en Wormerveer. Het bedrijf bemiddelt voor personeel van ongeschoold tot hbo-niveau en in de sectoren administratie, productie, techniek en logistiek.

Op de voorzijde staat Multi-box, onze nieuwe hoofdjeugdsponsor van Apollo. Bij Multi-box miniopslag is gevestigd op industrieterrein de Zandhorst in Heerhugowaard. Multi-Box biedt selfstorage: tijdelijke, beveiligde verwarmde en droge opslagruimte. Multibox zal in de toekomst zichtbaar worden op alle wedstrijdshirts van onze jeugd.

Beide partijen hebben een overeenkomst voor 3 jaar getekend, iets waar we enorm blij mee zijn in deze lastige financiële periode.

De oplettende onder ons zien nog een sponsor uiting staan op het shirt, namelijk op de rechtermouw van het shirt staat onze kledingleverancier SMP Sportcare.

Met deze sponsoring verbinden de leverancier aan onze vereniging en zorgen we zo voor betaalbare wedstrijdshirts.

Zoektocht naar nieuwe sponsors:

De komende periode zullen we opzoek gaan naar sponsors voor shirts van de C en B jeugdteams.

Tevens zijn we nog opzoek naar een sponsor voor op de rechtermouw van alle wedstrijdshirts. Dus mocht je iemand weten of wil je je werkgever benaderen voor sponsoring, laat het mij weten.

Wellicht kunnen we wat voor elkaar betekenen, in welke vorm van sponsoring dan ook!

Met sportieve groet,

Fred Vermue