NIEUWS

Nieuw: Apollo paasactie!

Pasen komt eraan! Heb jij zin in iets lekkers en wil je tegelijkertijd Apollo steunen?

Hulp gevraagd voor het Schoolkorfbaltoernooi 2023

We zijn druk bezig met de voorbereidingen van het schoolkorfbaltoernooi. En hier kunnen we best wat hulp bij gebruiken!

Apollo pubquiz

Weet jij alles over de sterren, ken jij iedere minister van de afgelopen eeuw en weet jij bij ieder fragment meteen de artiest te noemen? Dan zijn we op zoek naar jou!

Recreanten toernooi op 11 februari in Deimoshal!

Zaterdag 11 februari a.s. spelen de recreanten een toernooi in de Deimoshal. In de openingswedstrijd treffen zij D.S.O. Het spektakel begint om 18.00 uur met in het voorprogramma Apollo 1 en 2! Dus voor een gezellige en sportieve zaterdag zien wij jullie graag in de Deimoshal op 11 februari!

Jubilarissen en nieuwe ereleden op nieuwjaarsreceptie 2023!

Afgelopen vrijdag 6 januari 2023 werd na twee corona jaren weer de nieuwjaarsreceptie georganiseerd. Tijdens de receptie zijn enkele jubilarissen in het zonnetje gezet.

Verlenging selectie staf voor 2023-2024!

Wij willen, als technische commissie van Apollo, graag een feestelijk nieuwtje met jullie gaan delen. Wij zijn verheugd dat wij dit jaar wederom een overeenstemming hebben bereikt met de gehele selectiestaf voor het verlengen van de contracten met één seizoen en eventuele optie voor een extra tweede seizoen. Volgend seizoen is de gehele staf in dezelfde samenstelling wederom te bewonderen langs de lijnen.