SMP Sportscare BV / JAKO nieuwe leverancier RB kledinglijn

door: Redactie

KV Apollo heeft een zesjarige overeenkomst gesloten met SMP Sportscare B.V. / JAKO voor het leveren van een nieuwe wedstrijdshirt & kledinglijn.

Na een langdurig voortraject, heeft het bestuur besloten over te stappen naar het merk JAKO. Naast de levering van de wedstrijdshirts, die verstrekt zullen worden vanuit het kledingfonds, zal ook een groot assortiment sport gerelateerde artikelen te koop worden aangeboden middels de webwinkel van Apollo.

De keuze om over te stappen naar het merk JAKO heeft te maken met de kwaliteit en de prijs van de kleding. Op dit nieuwe contract mogen wij als vereniging trots op zijn. Het geeft ons de continuïteit en kwaliteit waarbij SMP sportcare en JAKO ons het vertrouwen geven met een sponsor gebaar.

Wij zijn hier dan ook erg blij mee!

Met sportieve groet,

Gerard en Fred.