Zaalseizoen 2021 – 2022

door: Technische Commissie

Over enkele weken is het veldseizoen najaar ten einde en zullen de voorbereidingen voor het nieuwe zaalseizoen weer gaan starten. Er wordt op het veld getraind tot 29 oktober 2021. De trainingen van het zaalseizoen zullen starten vanaf maandag 8 november 2021 en loopt door tot en met 15 april 2022. De zaalcompetitie zal van start gaan in het weekend van 27 & 28 november 2021 en loopt door tot en met het weekend van 16 & 17 april 2022.

Korfbal is een teamsport en het teamverband is ook benodigd tijdens de trainingen. Ieder lid wordt verwacht tijdens de training, want met elke afmelding geldt dat het team niet volledig kan trainen in bijvoorbeeld partijvorm. Vanuit de TZ willen wij tevens aan alle jeugdleden vragen om gezamenlijk de verantwoording te nemen met betrekking tot het opzetten en opruimen van het materiaal.

Tijdens de wedstrijden zijn de huidige coronamaatregelen van toepassing. Om de zaal te betreden moet de QR code getoond te worden.