Welkom bij Korfbalvereniging Apollo

Opgericht 31 juli 1969

Korfbal is een sport waarmee je niet vroeg genoeg kunt beginnen. Door het samenspel tussen jongens en meisjes is dit een prima sociale ontwikkeling voor uw kind. Bij Apollo kunnen kinderen vanaf 3 jaar al meedoen bij de Kangoeroe Klup. Korfbal wordt gespeeld op het veld en in de zaal.

Kom eens een wedstrijd bekijken op sportpark De Vork of in de sporthal aan de Deimoslaan. De tijden kunt u vinden in het wedstrijdprogramma op onze website.