Jantje Beton Collecte

door: Redactie

Over een paar weken is het weer zover! Van 4 t/m 9 maart lopen de leden van Apollo collecte voor Jantje Beton. De laatste keer leverde dit een prachtig bedrag op voor onze vereniging, want maar liefst 50% van het totaal opgehaalde bedrag komt ten goede aan Apollo.

Apollo kan de steun van Jantje Beton goed gebruiken en ook hier geldt: vele handen maken licht werk.

Per team zijn 2 collectebussen beschikbaar gesteld en binnenkort ontvangt elk team de verdeling van de straten.

Elke coach/aanvoerder krijgt vanuit Stefanie Montijn de collectebussen aangereikt met de hierbij behorende straten.

Heb je meer bussen nodig? Probeer deze dan onderling van een team te lenen. Let op: de coach/aanvoerder blijft verantwoordelijk voor het inleveren van de bussen van het team!

Het verzoek aan de coach/aanvoerder om het team te enthousiasmeren om te gaan collecteren voor Jantje Beton en Apollo. Samen kunnen we een mooi bedrag ophalen voor onze vereniging!

Dit jaar kan er ook online gedoneerd worden middels deze link: https://jantjebeton.digicollect.nl/korfbalvereniging-apollo