Nieuwe sponsor: Van der Valk Hotel Akersloot

Na enige voorbereiding, mogen wij met trots melden dat Hotel Akersloot, KV Apollo gaat sponsoren. Hotel Akersloot is per 1-8-2024 de nieuwe wedstrijdshirtsponsor van Apollo A1 en B1 en daarmee is de zeer bekende Toekan vanaf het seizoen 2024/2025 te bewonderen op de korfbalvelden in Noord-Holland.

Hotel Akersloot, een hotel van de familie Van der Valk, is een begrip in Akersloot en is bij zowel gasten uit binnen als buitenland bekend als hét hotel/restaurant langs de A9. Hotel Akersloot heeft naast 210 luxe kamers en suites met whirlpool of rainshower ook 12 vergaderruimtes, een binnenzwembad, een fitnessruimte én een modern restaurant.

We zijn trots dat we dit klantvriendelijk en gastvrij bedrijf aan onze vereniging hebben weten te verbinden en verheugen ons op een prettige samenwerking.  Het bestuur van Apollo wil hierbij dan ook Raymond Pastijn, vader van Noa (C1) en Jesse (A1), bedanken voor het verbinden van Hotel Akersloot aan KV Apollo en Bob Driessen van Hotel Akersloot voor het mogelijk maken van deze verbintenis.

Onder het genot van een lekker bakje koffie hebben Bob Driessen, Koen Barhorst en Fred Vermue vorige week woensdag in het bijzijn van Raymond de sponsorovereenkomst getekend.