NIEUWS

Definitief jeugd indeling voor najaar veldseizoen 2022-2023

De selectieperiode is momenteel geëindigd en alle jeugdteams zijn definitief ingedeeld. Vanuit de Technische Commissie hebben wij dit in goed overleg gedaan met de trainers en coaches aan de hand van de gestelde technische kaders.

Apollo C2 kampioen!

De C2 is afgelopen week kampioen geworden, gefeliciteerd allemaal!!

Indeling senioren en voorbereiding nieuw veldseizoen (najaar 2022-2023)

Het seizoen 2021/2022 is momenteel ten einde en momenteel zijn wij druk bezig met de voorbereiding voor het nieuwe seizoen.

Update: Eind veldseizoen 2021 – 2022 en voorbereiding veldseizoen 2022 – 2023 (Jeugd)

Update: voor de A1 en senioren 3 zijn de oefenwedstrijden georganiseerd Seizoen 2021/2022 komt binnenkort ten einde en door Covid-19 is het seizoen wederom een bijzondere, in vergelijking met de andere jaren. Dit seizoen hebben wij de veldcompetitie volledig kunnen uitspelen, zonder beperkingen. Helaas gold dat niet voor het zaalseizoen. Ondanks dat het wederom een bijzondere seizoen is, willen wij van de gelegenheid gebruik maken om alle vrijwilligers te bedanken.

Nieuwe hoofd jeugdsponsor voor Apollo!

We zijn verheugd te kunnen melden dat we per begin van het nieuwe korfbalseizoen een nieuwe hoofdsponsor hebben gevonden voor alle jeugd wedstrijdshirts.

Seizoensafsluiting

Zaterdag 18 juni is de laatste wedstrijddag van dit seizoen. Om het seizoen af te sluiten zal er na de wedstrijd van het eerste een barbecue plaatsvinden bij de kantine van Apollo!