NIEUWS

SMP Sportscare BV / JAKO nieuwe leverancier RB kledinglijn

KV Apollo heeft een zesjarige overeenkomst gesloten met SMP Sportscare B.V. / JAKO voor het leveren van een nieuwe wedstrijdshirt & kledinglijn.

Mixtoernooi op 26 mei!

Het mixtoernooi is terug van weggeweest! Na twee jaar van Corona mogen we dit jaar weer ons Mixtoernooi organiseren op 26 mei Hemelvaartsdag.

Chinees na promotiewedstrijd

De coronamaatregelen zijn voorbij en de feestcommissie van Apollo heeft voor dit jaar alweer leuke plannen gesmeed!

Update schoolkorfbaltoernooi

Beste Leden, Wegens omstandigheden hebben we het schoolkorfbaltoernooi van zaterdag 21 mei verplaatst naar zaterdag 28 mei.

[UPDATE] Apollo Senioren 1 haalt play-offs voor promotie naar de 1e klasse op 9 en 16 april.

Na het behalen van de 2e plaats in de poule gaat Apollo 1 twee wedstrijden spelen voor promotie naar de 1e klasse. De wedstrijd op 9 april zal gespeeld worden bij Atlantis in Mijdrecht om 11:00 uur. Op 16 april speelt Apollo 1 in de eigen Deimoshal in Heerhugowaard om 14:45. . We hopen tijdens beide wedstrijden een hoop publiek en vooral bij de thuiswedstrijd op 16 april zien we graag iedereen in de Deimoshal! Van jong tot oud, van leden tot oud-leden en iedereen die Apollo een warm hart toedraagt. Op 16 april na de 2e play-off wedstrijd zal er nog een activiteit plaatsvinden in onze eigen kantine op sportpark de Vork. Hier volg later meer informatie over. Voor nu alvast in de agenda 9 april en vooral 16 april om Apollo 1 aan te moedigen tijdens hun play off wedstrijden!

Start van de Veldcompetitie voorjaar 2022!

Na kort zaalseizoen met een hoop beperkingen en vervallen wedstrijden zit de zaal er alweer bijna op. Vanaf 18 april starten de buitentrainingen weer op sportpark de Vork. Tussen 25 april en 6 mei is er geen trainen i.v.m. de meivakantie. Voor in de agenda, 21 mei is het schoolkorfbal er waarbij we iedere vrijwilliger kunnen gebruiken!