NIEUWS

Verdere versoepelingen

De Rijksoverheid heeft dinsdagavond 15 februari bekendgemaakt dat de coronamaatregelen verder versoepeld worden.

Aangepast wedstrijdschema

Eindelijk mogen de korven weer uit de berging gehaald worden komend weekend! Check wel even het wedstrijdschema voor de laatste stand van zaken!

Corona update: Competitie wordt hervat

De Rijksoverheid heeft dinsdagavond 25 januari bekendgemaakt dat de coronamaatregelen verder versoepeld worden. Nadat er al anderhalve week volop getraind kon worden, is vanaf woensdag 26 januari het spelen van competitiewedstrijden tot 22.00 uur (einde wedstrijd) met publiek ook weer toegestaan. Wel is voor spelers en toeschouwers van achttien jaar en ouder het coronatoegangsbewijs verplicht.

Zaterdagactiviteit op 22 januari 2022 en 29 januari 2022

Vanuit de Technische Commissie willen wij gebruik maken van de gelegenheid om twee zaterdagactiviteiten in te plannen voor de jeugd en senioren. Aanstaande zaterdag (22-01-2022) willen wij starten met oefenwedstrijden voor de jeugd. Het programma zal als volgt uitzien.

UPDATE Corona: Nieuwe regels vanaf Zaterdag 15 januari 2022

De Rijksoverheid maakte vrijdagavond 14 januari bekend dat binnen sporten vanaf zaterdag 15 januari weer is mogelijk is. Het spelen van partijvorm binnen de eigen club is toegestaan. Het coronatoegangsbewijs blijft vanaf 18 jaar verplicht. Publiek is tijdens de trainingen niet toegestaan

Apollo’s online pubquiz voor een leuke start van het jaar!

Doe mee met Apollo's online pubquiz! Geef je team snel op en bestel die heerlijke, goedgevulde snackbox!