NIEUWS

Maak je schot HOT in de kerstvakantie!

Tijdens de komende kerstvakantie zal Korfbalstars weer een kerstclinic verzorgen - er vanuit gaande dat de Corona maatregelen dit toelaten.

Zaalseizoen weer van start!

Het zaalseizoen gaat weer van start! Lees in deze post alles wat je weten moet over trainingen, wedstrijden en zaaldiensten.

Schoolkorfbaltoernooi KV Apollo gaat NIET door!

Door de stijgende coronabesmettingen heeft het kabinet extra maatregelen aangekondigd ingaande per 13 november 2021. Nu deze nieuwe aangekondigde maatregelen bekend zijn geworden heeft het bestuur van KV Apollo in samenspraak met de schoolkorfbalcommissie besloten het schoolkorfbaltoernooi van 13 november 2021 NIET door te laten gaan. Wij vinden het op dit moment onverantwoord om met ruim 300 kinderen, ouders en vrijwilligers in een sporthal samen te komen. Natuurlijk blijft de mogelijkheid bestaan om 3x gratis mee te komen trainen. Inschrijvingen zijn van harte welkom.

UPDATE Corona: Nieuwe regels vanaf Zaterdag 12 november 2021

Vanaf zaterdag 12 november moet het CTB (Coronatoegangsbewijs) gescand worden voordat iemand van achttien jaar of ouder de sporthal betreedt om deel te nemen aan trainingen en/of wedstrijden. Daarbij wordt ook het identiteitsbewijs gecontroleerd. Publiek is niet meer toegestaan bij wedstrijden en traingen.

WEDSTRIJDPROGRAMMA 23 OKTOBER t/m 30 OKTOBER !!

Zaalseizoen 2021 – 2022

Over enkele weken is het veldseizoen najaar ten einde en zullen de voorbereidingen voor het nieuwe zaalseizoen weer gaan starten. Er wordt op het veld getraind tot 29 oktober 2021. De trainingen van het zaalseizoen zullen starten vanaf maandag 8 november 2021 en loopt door tot en met 15 april 2022. De zaalcompetitie zal van start gaan in het weekend van 27 & 28 november 2021 en loopt door tot en met het weekend van 16 & 17 april 2022.