NIEUWS

Geef je op voor het trainingsweekend!

De voorbereidingen zijn in volle gang om er een onvergetelijk trainingsweekend van te maken. Maaaaaarrrr….. dat lukt natuurlijk niet zo goed zonder kids 😄 Geef je daarom zo snel mogelijk op!

Fiets mee en steun Apollo!

Neem kennissen en/of familie mee op een tocht van ongeveer 30 km door het prachtige landschap rondom Heerhugowaard en help daarmee gelijk de clubkas van Apollo op peil te houden!

SMP Sportscare BV / JAKO nieuwe leverancier RB kledinglijn

KV Apollo heeft een zesjarige overeenkomst gesloten met SMP Sportscare B.V. / JAKO voor het leveren van een nieuwe wedstrijdshirt & kledinglijn.

Mixtoernooi op 26 mei!

Het mixtoernooi is terug van weggeweest! Na twee jaar van Corona mogen we dit jaar weer ons Mixtoernooi organiseren op 26 mei Hemelvaartsdag.

Chinees na promotiewedstrijd

De coronamaatregelen zijn voorbij en de feestcommissie van Apollo heeft voor dit jaar alweer leuke plannen gesmeed!

Update schoolkorfbaltoernooi

Beste Leden, Wegens omstandigheden hebben we het schoolkorfbaltoernooi van zaterdag 21 mei verplaatst naar zaterdag 28 mei.