Welkom bij Korfbalvereniging Apollo

Opgericht 31 juli 1969

Korfbal is een sport waarmee je niet vroeg genoeg kunt beginnen. Door het samenspel tussen jongens en meisjes is dit een prima sociale ontwikkeling voor uw kind. Bij Apollo kunnen kinderen vanaf 3 jaar al meedoen bij de Kangoeroe Klup. Korfbal wordt gespeeld op het veld en in de zaal.

Kom eens een wedstrijd bekijken op sportpark De Vork of in de sporthal aan de Deimoslaan. De tijden kunt u vinden in het wedstrijdprogramma op onze website.

Laatste nieuws

[UPDATE] Apollo Senioren 1 haalt play-offs voor promotie naar de 1e klasse op 9 en 16 april.

Na het behalen van de 2e plaats in de poule gaat Apollo 1 twee wedstrijden spelen voor promotie naar de 1e klasse. De wedstrijd op 9 april zal gespeeld worden bij Atlantis in Mijdrecht om 11:00 uur. Op 16 april speelt Apollo 1 in de eigen Deimoshal in Heerhugowaard om 14:45. . We hopen tijdens beide wedstrijden een hoop publiek en vooral bij de thuiswedstrijd op 16 april zien we graag iedereen in de Deimoshal! Van jong tot oud, van leden tot oud-leden en iedereen die Apollo een warm hart toedraagt. Op 16 april na de 2e play-off wedstrijd zal er nog een activiteit plaatsvinden in onze eigen kantine op sportpark de Vork. Hier volg later meer informatie over. Voor nu alvast in de agenda 9 april en vooral 16 april om Apollo 1 aan te moedigen tijdens hun play off wedstrijden!

Start van de Veldcompetitie voorjaar 2022!

Na kort zaalseizoen met een hoop beperkingen en vervallen wedstrijden zit de zaal er alweer bijna op. Vanaf 18 april starten de buitentrainingen weer op sportpark de Vork. Tussen 25 april en 6 mei is er geen trainen i.v.m. de meivakantie. Voor in de agenda, 21 mei is het schoolkorfbal er waarbij we iedere vrijwilliger kunnen gebruiken!

Verdere versoepelingen

De Rijksoverheid heeft dinsdagavond 15 februari bekendgemaakt dat de coronamaatregelen verder versoepeld worden.

Aangepast wedstrijdschema

Eindelijk mogen de korven weer uit de berging gehaald worden komend weekend! Check wel even het wedstrijdschema voor de laatste stand van zaken!

Corona update: Competitie wordt hervat

De Rijksoverheid heeft dinsdagavond 25 januari bekendgemaakt dat de coronamaatregelen verder versoepeld worden. Nadat er al anderhalve week volop getraind kon worden, is vanaf woensdag 26 januari het spelen van competitiewedstrijden tot 22.00 uur (einde wedstrijd) met publiek ook weer toegestaan. Wel is voor spelers en toeschouwers van achttien jaar en ouder het coronatoegangsbewijs verplicht.

Zaterdagactiviteit op 22 januari 2022 en 29 januari 2022

Vanuit de Technische Commissie willen wij gebruik maken van de gelegenheid om twee zaterdagactiviteiten in te plannen voor de jeugd en senioren. Aanstaande zaterdag (22-01-2022) willen wij starten met oefenwedstrijden voor de jeugd. Het programma zal als volgt uitzien.

Dit bericht is alleen zichtbaar voor beheerders.
Probleem met het weergeven van Facebook berichten. Back-up cache in gebruik.
Klik om de fout te tonen
Fout: The user must be an administrator, editor, or moderator of the page in order to impersonate it. If the page business requires Two Factor Authentication, the user also needs to enable Two Factor Authentication. Type: OAuthException