Nieuwe redactie

door: Rudy Rosman

Na vele jaren stopt Rudy Rosman met zijn vrijwilligerstaken voor de P&S. Ruben Kuipers en Frank Kortekaas zullen de redactie overnemen.

Mooie opbrengst Sponsoractie Deen

door: Rudy Rosman namens de P&S commissie

Zojuist werd bij Deen de cheque uitgereikt met daarop het bedrag wat we verdiend hebben met de Deen Sponsoractie.
We hebben een mooie € 500,- opgehaald. Iedereen bedankt voor het inleveren van de munten voor KV Apollo! Deen Heerhugowaard bedankt voor dit mooie bedrag.

Nieuw sleuteladres kantine

door: Rudy Rosman namens het bestuur

Vanaf deze week hebben we een nieuw sleuteladres voor de kantine:
Koen Barhorst Junolaan 73, 1701 BC Heerhugowaard

Gewijzigde spelregels KNKV

door: Technische Commissie

Zoals eerder aangekondigd heeft de Internationale Korfbal Federatie (IKF) de officiële spelregels van korfbal opnieuw vastgesteld. Deze herziene spelregels gaan in per 1 september 2020.

Enquete Korfbalvereniging Apollo

door: Ligia

Apollo is een club van en voor haar leden en draait op een enthousiaste groep vrijwilligers. Zoals elke club kunnen wij altijd nieuwe vrijwilligers gebruiken.
Daarom willen wij u als lid of als ouder van, vragen deze korte enquete in te vullen.
Alvast hartelijk bedankt voor uw medewerking!

Apollo S1 - Viking S1

Apollo S1 – Viking S1

door: Fred Horst

Apollo S1 – Viking S1: 20-24

Apollo S2 - Viking S2.

Apollo S2 – Viking S2.

door: Fred Horst

Apollo S2 – Viking S2: 8-20.