NIEUWS

Update: Aanvullende zaterdagactiviteiten voor de jeugd

Update: De tijden voor de Masterclass van Arno van der Vliet zijn toegevoegd. Vanwege het succes van de afgelopen zaterdagactiviteiten heeft de Technische Commissie besloten om aanvullende zaterdagactiviteiten te organiseren voor de jeugd.

Levering Narcissen op zaterdag 13 maart

Heb je vrolijke potjes Narcissen tete a tete bij Apollo besteld? Zaterdag 13 maart wordt je bestelling thuis bij je afgeleverd.

Bericht vanuit het bestuur m.b.t. starten trainingen

Het bestuur heef haar fiat gegeven aan de Technische Commissie om de veldtrainingen voor de jeugdleden vanaf 2 februari op te starten; dit alles onder de strikte voorwaarden zoals vermeld; uiteraard op geheel vrijwillige basis voor wat betreft de deelname. Leidraad in het bestuursstandpunt is het sociale aspect voor de kinderen. Wij willen graag extra nadruk leggen op het handhaven van de regelgeving rondom de trainingen. We wensen de deelnemers veel spelplezier!

Dankzij onze gulle donateurs maar liefst 32 nieuwe ballen!

Maar liefst 32 nieuwe ballen zijn er gesponsord door iedereen die Apollo een warm hart toedraagt. Iedereen bedankt voor de donaties, we zijn hier ontzettend blij mee in deze moeilijke tijd.

Verlenging selectiestaf seizoen 2021-2022

De technische commissie van Apollo heeft een overeenstemming bereikt over een contractverlening van één jaar met de hoofdtrainer Arno van der Vliet. Dit betekent dat Arno hoofdtrainer blijft van de selectie van Apollo voor het seizoen 2021-2022 en hij wederom te bewonderen is langs de lijnen. Met de verlenging van het contract begint Arno aan zijn vierde jaar als hoofdtrainer/coach bij de korfbalvereniging Apollo.

Steun Apollo met SponsorKliks!

Het zijn rare tijden maar over een maandje staan de feestdagen “gewoon” voor de deur! Steun Apollo bij je online aankopen via SponsorKliks!