NIEUWS

Nieuwe redactie

Na vele jaren stopt Rudy Rosman met zijn vrijwilligerstaken voor de P&S. Ruben Kuipers en Frank Kortekaas zullen de redactie overnemen.

Mooie opbrengst Sponsoractie Deen

Zojuist werd bij Deen de cheque uitgereikt met daarop het bedrag wat we verdiend hebben met de Deen Sponsoractie. We hebben een mooie € 500,- opgehaald. Iedereen bedankt voor het inleveren van de munten voor KV Apollo! Deen Heerhugowaard bedankt voor dit mooie bedrag.

Nieuw sleuteladres kantine

Vanaf deze week hebben we een nieuw sleuteladres voor de kantine: Koen Barhorst Junolaan 73, 1701 BC Heerhugowaard

Gewijzigde spelregels KNKV

Zoals eerder aangekondigd heeft de Internationale Korfbal Federatie (IKF) de officiële spelregels van korfbal opnieuw vastgesteld. Deze herziene spelregels gaan in per 1 september 2020.

Enquete Korfbalvereniging Apollo

Apollo is een club van en voor haar leden en draait op een enthousiaste groep vrijwilligers. Zoals elke club kunnen wij altijd nieuwe vrijwilligers gebruiken. Daarom willen wij u als lid of als ouder van, vragen deze korte enquete in te vullen. Alvast hartelijk bedankt voor uw medewerking!

Apollo S2 – Viking S2.

Apollo S2 - Viking S2: 8-20.