Welkom bij Korfbalvereniging Apollo

Opgericht 31 juli 1969

Korfbal is een sport waarmee je niet vroeg genoeg kunt beginnen. Door het samenspel tussen jongens en meisjes is dit een prima sociale ontwikkeling voor uw kind. Bij Apollo kunnen kinderen vanaf 3 jaar al meedoen bij de Kangoeroe Klup. Korfbal wordt gespeeld op het veld en in de zaal.

Kom eens een wedstrijd bekijken op sportpark De Vork of in de sporthal aan de Deimoslaan. De tijden kunt u vinden in het wedstrijdprogramma op onze website.

Opruimen kantine 24 juni

Het einde van het seizoen komt in zicht, dus tijd om de kantine netjes achter te laten!

Gevonden voorwerpen

De laatste schoonmaak zit erop en de spullen over het seizoen zijn verzameld. Zit er iets van jou tussen? Graag voor einde seizoen ophalen tijdens een trainingsavond.

Update: Einde veldseizoen 2022-2023, start nieuw veldseizoen 2023-2024

Seizoen 2022/2023 is ten einde en zodoende heeft de Technische Commissie wederom de taak gekregen om concept teamindelingen op te stellen voor het nieuwe seizoen.

Trainingsweekend 2023

De Trainingsweekendcommissie zit weer midden in de voorbereidingen voor het Trainingsweekend van 2023. Lees hier meer!

Update schoolkorfbal: indeling trainingsavonden

Het schoolkorfbaltoernooi komt er aan! Vindt hier meer informatie over indeling van de trainingsavonden & de dag van het toernooi zelf!

Fiets mee en steun Apollo!

Neem kennissen en/of familie mee op een tocht van ongeveer 30 km door het prachtige landschap rondom Heerhugowaard en help daarmee gelijk de clubkas van Apollo op peil te houden!

Dit bericht is alleen zichtbaar voor beheerders.
Probleem met het weergeven van Facebook berichten. Back-up cache in gebruik.
Klik om de fout te tonen
Fout: The user must be an administrator, editor, or moderator of the page in order to impersonate it. If the page business requires Two Factor Authentication, the user also needs to enable Two Factor Authentication. Type: OAuthException