Welkom bij Korfbalvereniging Apollo

Opgericht 31 juli 1969

Korfbal is een sport waarmee je niet vroeg genoeg kunt beginnen. Door het samenspel tussen jongens en meisjes is dit een prima sociale ontwikkeling voor uw kind. Bij Apollo kunnen kinderen vanaf 3 jaar al meedoen bij de Kangoeroe Klup. Korfbal wordt gespeeld op het veld en in de zaal.

Kom eens een wedstrijd bekijken op sportpark De Vork of in de sporthal aan de Deimoslaan. De tijden kunt u vinden in het wedstrijdprogramma op onze website.

Schoolkorfbal indeling vrijwilligers

De indeling voor de vrijwilligers voor het Schoolkorfbal toernooi is bekend.

Parkeren tijdens Popweekend (13 Mei) op de Vork

Op 13 mei is er op het sportpark de Vork naast de sportwedstrijden van Apollo ook het "Popweekend van Heerhugowaard" Ons sportpark is gewoon te bereiken maar het zal vanaf 15:00 drukker zijn dan normaal. Voor 15:00 is er wel personeel van het popweekend al aan het voorbereiden. We willen vragen of iedereen van Apollo op de fiets wil komen naar de wedstrijden!

Opzeggen lidmaatschap

Opzeggen dient te geschieden vóór 15 mei 2023.

Mixtoernooi op 18 mei!

Ook dit jaar is er weer een mixtoernooi op Hemelvaartsdag 18 mei!

Apollo is trots op onze bondsscheidrechter Lars van der Laan.

Afgelopen twee weken heeft Apollo scheidsrechter Lars op twee Nederlandse kampioenschappen mogen fluiten. Op zaterdag 1 april was dit bij de kwartfinale C-jeugd, ONDO (G) C1 – TOP/IAA fresh C1. Afgelopen weekend op zaterdag 8 april floot Lars de wedstrijd om de 5 en 6e plek bij de Nederlandse kampioenschappen van de B-Jeugd.

Save The Date: Recreanten Toernooi 2023

Staat 2 september 2023 geblokt in de agenda, zo niet dan nog even snel doen! Er staat een leuk programma op stapel, maar dat houden we nog even geheim.

Dit bericht is alleen zichtbaar voor beheerders.
Probleem met het weergeven van Facebook berichten. Back-up cache in gebruik.
Klik om de fout te tonen
Fout: The user must be an administrator, editor, or moderator of the page in order to impersonate it. If the page business requires Two Factor Authentication, the user also needs to enable Two Factor Authentication. Type: OAuthException